Care sunt noile trenduri în Influencer Marketing

Finalurile de an ne aduc (printre altele) și trenurile anului următor, un fel de ghid practic pentru toți cei interesați de diferite industrii: Social Media, HR, sustenabilitate, filantropie, influencer marketing și nu numai, trenduri realiate și prezentate fie de experții din diferite domenii, fie de diverse entități.
LinkedIn vine însă cu o serie de articole colaborative, unul dintre ele fiind dedicat industriei de Influencer Marketing, mai precis trendurilor creat cu ajutorul AI, dar și a comunității LinkedIn din care fac și eu parte: am vorbit astfel despre micro-influenceri, conținutul live și cel interactiv, impactul social al influencerilor și puterea pe care o au astăzi, dar și despre importanța datelor și a analytics-urilor pentru industrie și, implicit, despre necesitatea lor în fiecare campanie de Influencer Marketing.
Citește AICI trendurile și contribuțiile membrilor LinkedIn.
–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
EN:
Year-end brings us (among other things) the trends for the following year, a kind of practical guide for anyone interested in different industries: social media, HR, sustainability, philanthropy, influencer marketing, and more. These trends are identified and presented by experts in their fields or by various organizations.
However, LinkedIn is coming with a series of collaborative articles, one of which is dedicated to the Influencer Marketing industry, more precisely the trends created with the help of AI, but also the LinkedIn community of which I am a part: I talked about micro-influencers, live content and interactive content, the social impact of influencers and the power they have today, as well as the importance of data and analytics for the industry and, implicitly, about their necessity in every Influencer Marketing campaign.