3 idei legate de Influencer Marketing de la Webstock 2023
Închei trilogia conferințelor de toamnă cu noua ediție a conferinței Webstock, desfășurată la Marriott și unde am avut parte de discursuri inspiraționale, povești de succes ale brandurilor, studii de cazuri și nu numai. Daar nu chiar la fel de inspiraționale și interesante ca-n alți ani, după părerea mea.
Citește și: Despre Influencer Marketing la Digital Divas Conference 2023
Citește și: Concluziile despre Influencer Marketing de la Influencer Marketing Conference 2023
Dacă ar fi să fac un top 3 al ideilor auzite la Webstock pe care să le reținem cu toții, aș spune că ar trebui să fie următoarele:
1 Speaker Oana Iancu, Senior PR Manager la Oxygen: Micro-influencerii și comunitățile sunt importante pentru branduri, din punct de vedere al alegerilor cost-efficient, care devin decizii strategice.
Iar utilizarea micro-influencerilor este un trend ascendent inclusiv în România: brandurile nu mai țin atât de tare la cifre (a se citi followers), ci la fiecare influencer și comunitatea lui, chiar dacă are doar zeci de mii de urmăritori.
2 Speaker Silviu Faiăr, în prezent unul dintre cei mai cunoscuți și apreciați Influenceri din România, fost om de agenție. Mi-a plăcut mult ce a punctat pe acest slide: ești creator de conținut/influencer? Cunoaște-ți bine audiența (dacă nu o faci deja), pentru că știind ce audiență ai și la ce reacționează, când brandurile când vor veni cu un brief la tine, vei avea habar de cum să le promovezi produsele/serviciile, fără să se vadă de la o poștă că ai fost plătit s-o faci.
Și aș mai adăuga aici, apropo tot de slide, că știindu-ți publicul țintă, poți chiar și prin intermediul campaniei să-i aduci ceva valoros, fie și din punct de vedere informațional.
3 Speaker Maria Man, Data Intelligence Strategist, Leo Burnett: datorită faptului că TikTok este o platformă personalizată pentru fiecare utilizator, 75% dintre vizualizările videoclipurilor de pe platformă vin din For You page. Mai concret, pe TikTok nu contează atât de mult urmăritorii pe care un creator/influencer îi are.
Ne vedem la următoarea ediție! 🙂