LIVIA IUȘANDigital & Music Enthusiast

Cum am transformat participarea mea la UNTOLD într-o oportunitate pentru Social Media

Ce faci când ajungi pe scena principală de la UNTOLD cu cel mai iubit artist al festivalului, Armin van Buuren?

Postezi (și) în Social Media ❤️, asta ca să-ți aduci aminte și peste ani ce-ai simțit, trăit și cum s-a văzut show-ul de pe main stage și mai ales ce vede de fapt un artist după ce urcă pe scenă:

După show-ul din 2019 (și după pandemia care ne-a cam pus pe hold toate planurile), anul acesta la UNTOLD a revenit Armin van Buuren, cel mai iubit artist al festivalului. Țin din start să precizez că legătura dintre Armin și UNTOLD este una specială, cu stat „peste program” (hehe) încă din prima ediție, în 2015, când a rămas să pună muzică mai mult timp decât trebuia. Atunci publicam articolul de aici despre Armin și legătura lui cu publicul și scriam așa:

Să faci un artist să plece mulţumit (nu mai zic să-l faci să plângă) este tot ce contează, asta pentru că dacă publicul nu este mulţumit, nici el nu este. Mă uitam la Armin câtă energie transmitea şi primea în schimb de la cei 70,000 de oameni care-l ascultau şi, efectiv, nu-mi venea să cred. Până la urmă, asta înseamnă să fii artist! Nu totul se rezumă doar la a-ţi cânta piesele şi a pleca, fericit că ţi-ai luat banii pe show. Iar pentru asta, Armin m-a cucerit şi o să merg să-l văd live ori de câte ori o să mai am ocazia.

Lucru care se și întâmplă: l-am văzut de fiecare dată când a venit la UNTOLD, iar ediția de anul acesta a fost cu totul magică, pentru că am ajuns pe main stage, alături de el. Și una e să vezi pe Social Media cum se vede totul de pe scena principală, alta e să fii acolo.

M-am bucurat la maxim de show, cu #pieledegaină că eram acolo și că mă puteam bucura de muzică alături de el și alți aproape 200 de oameni (în asta a constant ineditul ediției de anul acesta pentru show-ul lui Armin – fanii aduși pe scenă, alături de ei).

A pus muzică timp de 5 ore și 13 minute, deși, din ce auzisem, show-ul trebuia să dureze de fapt doar 3 ore. Întregul show este deja pe YouTube, se poate asculta și vedea aici.

Timp în care am apucat să mă bucur, cum spuneam puțin mai sus de muzică, dar am avut timp și să postez în Social Media: am vrut să profit de momentul ăsta frumos și unic, redat atât pe Instagram, Facebook, cât și pe… TikTok.

Surpriza?

Am urcat al doilea clip pe TikTok (despre primul și deschiderea contului de TikTok am scris aici), cu Armin, video filmat spontan, de la fața locului, care a trecut în mai puțin de o săptămână de 10,000 views. Zece mii. Moment pe care am vrut să-l marchez și aici, pe blog.

Și da, ideile menționate în articolul despre deschiderea contului meu de TikTok rămân valabile: atunci când postezi pe TikTok să fii atent la subiectul ales (strategia din spate, dar și momentul în care postezi e important), ține cont de trenduri (inclusiv de sunete/muzică atunci când vorbim de TikTok), dar și de hashtag-urile folosite.