LIVIA IUȘANDigital & Music Enthusiast

Mi-am făcut cont pe TikTok. Primul video postat + primele impresii

TikTok

Când de cele mai multe ori conținutul pe care îl faci în mediul online e unul sub formă de text, cum e aici pe blog sau Stories pe Instagram unde de cele mai multe îmi scriu ideile, TikTok poate părea departe. De ce? Acolo conținutul este video.

Și cu toate astea, am o poveste cel puțin interesantă! 🙂 Poveste legată de TikTok.

Începe în ultima mea zi la UNTOLD. Fiind super aproape de scena principală a festivalului, mi-a venit în cap ideea de a face un scurt filmuleț care să prezinte scena. În zilele respective oricum îmi apăreau tot felul de filmulețe de la festival pe TikTok, cele mai multe cu artiștii prezenți la festival. Zis și făcut: am filmat clipul de câteva secunde despre care am scris puțin mai devreme.

Câteva ore mai târziu, în drumul meu spre București am intrat pe TikTok și am postat filmulețul. Fără să am vreo așteptare.

Ce rezultate a obținut prima mea postare pe TikTok în mai puțin de 12 ore?

1.000 views

(în prezent are puțin peste 1.200 views)

Dat fiind faptul că am plecat fără așteptări, am rămas foarte plăcut surprinsă! Am comparat imediat cu Instagram, unde deși sunt activă de aproape 10 ani, nu am ajuns cu videoclipurile postate la cifrele generate pe TikTok.

Cum s-a întâmplat asta?

Lucrând cu Influenceri, am putut observa mult mai ușor cum conținutul postat pe TikTok aduce de cele mai multe ori cifre mari, pentru mulți creatori chiar cifre mai mari față de celelalte rețele sociale (și continuând comparația cu Instagram, țin să precizez și că în prezent Instagram este cea mai folosită rețea socială pentru Influencer Marketing, TikTok venind rapid din spate).

În general, pentru TikTok se recomandă postarea constantă de conținut (la fel ca pentru restul rețelelor sociale), dar și interacțiunea cu urmăritorii sau utilizatorii care îți lasă comentarii, însă în cazul meu am observat câteva lucruri (care însă nu le exclud pe cele scrise puțin mai devreme):

1. Subiectul ales

Am observat că subiectele sunt foarte importante. În cazul de față, eu am postat despre UNTOLD, într-un moment când mulți utilizatori postau despre același subiect.

2. Cât de în vogă este un subiect (trendurile)

Se leagă mult de primul punct și-l adaug pentru că am observat că algoritmul TikTok scoate în față același subiect „hot” abordat de diverși utilizatori. Sigur îți aduci aminte de minim un trend care folosea o anumită melodie sau sunet.

3. Hashtag-urile folosite

Am folosit #untold, #untoldfestival și #untoldfestival2022, hashtag-uri care am observat că erau folosite și de alți utilizatori. Hashtag-urile ajută super mult utilizatorii, mai ales într-un moment în care se folosesc des și-i ajută mult pe cei care vor să vizioneze mai multe videoclipuri care au folosit un anumit hashtag.

Concluzia?

TikTok e cool, TikTok e fun. Și pe deasupra e și destinația #1 din lume pentru videoclipurile scurte. Așadar, dacă vrei să atragi atenția și să aduni niște cifre frumoase pentru tine sau pentru brandul pe care îl preprezinți, atunci TikTok este pentru tine.

Am tot auzit și vom mai auzi mult timp de acum înainte despre TikTok, pentru că e aici să rămână.

Citește AICI și restul articolelor pe care le-am scris.

Sursa foto