Campanie nouă Vodafone: „Românii au iniţiativă!” sau cum o reclamă poate fi reuşită
Astăzi Vodafone a lansat o nouă campanie şi anume „Românii au iniţiativă!„, printr-o reclamă care pe mine m-a impresionat, într-un mod cât se poate de plăcut. Este greu şi urât să trăieşti singur, să nu ai cu cine discuta, cui cere o părere, lucru adus în prim plan de companie.
Noua reclamă prezintă povestea ciobanului Ghiţă din Jina Sibiului, care şi-a creat o pagină de Facebook pentru a-şi face prieteni şi a le arăta celorlalţi ce înseamnă să trăieşti izolat, însă să faci ceea ce îţi place.
După ce am văzut reclama pe Youtube, am intrat pe Facebook şi am căutat „Ghita Ciobanul”, numele paginii care era trecut în cele 40 de secunde din filmare. Spre surprinderea mea, pagina există (o găsiţi aici), creată fiind de la începutul lunii februarie 2013. Nu numai că pozele şi scrierile sunt drăguţe, însă şi gramatica este una scrisă corect!
Felicitări pentru noua campanie, dragă Vodafone! Aştept noi filmuleţe, la fel de interesante! Vă las cu primul puţin mai jos:
Cum vi se pare ideea? 🙂