#BrandTalks la SNSPA: cum a fost
Am fost, am vorbit, mi-a plăcut: după aproape 3 ani de când am terminat programul de masterat Brand Management și Comunicare Corporativă din cadrul Școlii Naționale de Studii Politice și Administrative (SNSPA), mă bucur că am putut împărtăși din cunoștințele mele chiar studenților de la programul meu de masterat.
Prezentarea a fost în cadrul cursului dedicat Comportamentului Consumatorului, unde am vorbit despre Noile tendințe în Comportamentul Consumatorului în era Big Data.
Am discutat și aplicat, pe unul dintre subiectele momentului, Eurovision, subiect ce a generat milioane de postări în Social Media, pe unele dintre cele mai cunoscute și folosite rețele sociale la nivel global, printre care și TikTok, Instagram, YouTube, dar și Facebook. Am făcut și o reprezentare, unde am inclus postări din TikTok (vei vedea puțin mai jos de ce am ales TikTok 🙂 ):
Am vrut să fie o prezentare care să vină cu informații interesante pentru studenți, dar totodată și să fie interactivă. Astfel, pentru prezentare am urmărit să văd și câte postări au generat utilizatorii pe cele 4 rețele sociale, mai exact pe TikTok, YouTube, Instagram și Facebook atât pentru hashtag-ul #Eurovision2023, cât și #Eurovision, asta pentru că hashtag-urile sunt importante atunci când vrem să urmărim postările publicate pe și despre un anumit subiect.
Astfel, am întrebat studenții câte postări cred ei că s-au postat, las puțin mai jos și rezultatele:
3.5 Miliarde de vizualizări au atras pe TikTok videoclipurile care au avut #Eurovision2023 în descriere, iar fratele său mai mare, hashtag-ul #Eurovision, care nu este neapărat legat de ediția din acest an, a strâns 10.1 Miliarde de vizualizări.
După finală, cifra a ajuns la peste 4 Miliarde de vizualizări pentru #Eurovision2023, cifră care crește continuu datorită videoclipurilor care se postează.
Cifrele cresc constant după finală și pe restul rețelelor sociale, astfel că las puțin mai jos și rezultatele pentru Instagram, YouTube și Facebook.
Pe Instagram cifrele arată astfel:
- pentru #Eurovision2023 sunt peste 100,000 de postări
- pentru #Eurovision sunt peste 2 Milioane de postări.
Pe YouTube:
- #Eurovision2023 a adunat 25K de postări
- #Eurovision a strâns peste 85K de postări
Pe Facebook:
- #Eurovision2023 a strâns peste 120K de postări
- #Eurovision a adunat peste 1 Milion de postări
Am vorbit totodată despre ce înseamnă User Generated Content (UGC) sau Conținutul Generat de Utilizatori cum îi spunem noi, am prezentat și câteva statistici și cifre importante despre piața de UGC, am inclus și informații despre Influencer Generated Content, beneficiile IGC și piața de Influencer Marketing, dar și cum a arătat intenția de cumpărare la Eurovision 2023.
Am prezentat de asemenea și Tendințe în Comportamentul Consumatorului în era Big Data, tendințe pe care le-am observat atât în România, cât și la nivel global.
Las și poza făcută după ce s-a terminat cursul, cu o parte din studenții prezenți:
M-am simțit minunaaaat! ❤️