Cum a fost la CGS, la #SunăUnBlogger

Vineri am ajuns pentru prima dată la un call center, mai precis la CGS, alături de alți 9 bloggeri, pentru #SunăUnBlogger.
Alături de noi, pe lângă un trainer priceput, au fost Cristian China Birta şi Victor Kapra.
A fost o experiență inedită pentru mine, la care mă bucur că am luat parte.
Nu zic nu, se simțea tensiunea încă de când am intrat în clădirea de birouri. Făceam glume, încercam să destindem atmosfera. Ne gândeam la ce avea să urmeze.
În capul meu erau numai întrebări. Dacă mă întreabă ceva la care n-o să ştiu să răspund? Dacă n-o să am răspunsuri relevante? Dacă, dacă, dacă.
Toate au dispărut când m-am instalat comod pe fotoliu. De la 12:30 la 14:30 am răspuns la telefoane, alături de Cristian Florea, Bianca Ceică, Daniela Bojincă, Anca Pintilii, Diana Ducă, David Mitran, Andrei Otineanu, Mădălina Iancu şi Cristian Ghingheș.
Întrebările nu au fost numai despre outsourcing (cum trebuia, de fapt :)) ), ci şi despre blogging: ce înseamnă să fii blogger de succes, cum poți convinge un blogger să scrie pentru tine şi nu numai.
Spre deosebire de convigerile pe care le aveam înainte, chiar mi-a plăcut. Şi poate sună a clişeu, dar nu ştiu când au trecut alea două ore.
Cu siguranță asta a fost şi pentru că vorbeam de blogging, domeniu în care mă sint extrem de confortabil şi despre care mereu vorbesc cu plăcere.
Au fost în total 234 de apeluri, iar câştigătorii sunt aici.
Şi pentru că ați avut răbdare, vă anunț că s-a lansat un e-Book despre ce este outsourcingul și că poate fi descărcat de aici:
Va urma… 🙂
Ți-a plăcut articolul?
Nu uita să-i dai share ca să afle și prietenii tăi!