Mobile-ul a crescut în ultima vreme, iar 2015 este despre MobiFest
În ultimul an am participat la multe evenimente, care acoperă domenii de la PR la social media, de la CSR la media şi aşa mai departe. Îmi place să ascult povestiri, să văd ce au de spus persoane care se află pe poziţii de conducere în diferite firme/multinaţionale. Asta ca să nu mai zic că lista de speakeri este unul din primele criterii pentru care aleg să particip. 🙂
Şi chiar dacă pare floare la ureche să devii director de PR, nu e chiar aşa. Orice ai vrea să faci necesită multă muncă, însă contează cât de mult vrei şi îţi place acel domeniu.
Trecând peste partea asta mai motivaţională de la început, vreau să vă zic că luna mai aduce pentru mine încă o noutate în ceea ce priveşte activitatea mea de blogger: voi fi prezentă pentru prima dată la MobiFest, eveniment dedicat mobile-ului. 🙂
De asemenea, este şi primul eveniment despre mobile din România. În acest an va avea loc pe 13 mai, la Crowne Plaza din Bucureşti.
Printre speakeri se numără Rob Khazzam (International Launcher, Uber), Andrei Vig (Co-Fondator, TinTag), Bogdan Apostol (General Manager, Voxline), dar şi Maia Novolan (Managing Director, Syscom Digital).
Povestea, pe scurt:
În urma cu 8 ani, Evensys a lansat primul eveniment despre mobile în România, Mobile Marketing Conference, şi de atunci a căutat mereu să aducă cele mai noi idei şi tendinţe din domeniu.
Mediul mobil a crescut în ultimii ani enorm, chiar a influenţat foarte mult marketingul, vânzările şi social media. Mai mult, astăzi vedem o trecere de la social media către mobile media, ceea ce deschide noi posibilităţi pentru companii şi branduri.
Cele trei mari tendinţe sunt:
1. INNOVATION IN MOBILE – Cum poate fi folosit mediul mobil în campanii de PR, sales, marketing, social media. Noi abordări, idei şi instrumente pentru marketeri.
2. BUILDING BETTER APPS – Ce oportunităţi noi de dezvoltare a aplicaţiilor mobile există pe plan local şi global. Căi noi de promovare a aplicaţiilor şi soluţii de monetizare.
3. CREATIVE CAMPAIGNS – Studii de caz de succes în mediul mobil de la companii şi agenţii care au integrat canale multiple în campaniile lor.
De asemenea, în cadrul MobiFest, va avea loc şi cea de-a treia ediţie a Mobile Awards Romania, care oferă recunoaştere celor mai creative şi inedite aplicaţii şi campanii din mediul mobile, realizate în România, în ultimul an.
Mai aveţi timp să vă înscrieţi în competiţie până pe 24 aprilie 2015. Pentru un plus de informaţii, aveţi site-ul oficial.
Abia aştept să aflu noi informaţii preţioase de la oameni faini. Aşadar, cu cine mă văd? 😀