Fitbit în Social Media: step records at music festivals
Sunt selectivă când vine vorba despre multe lucruri, inclusiv despre brandurile pe care le urmăresc pe Social Media. 🙂
Unul dintre ele este Fitbit, una dintre cele mai puternice branduri de pe piața brățărilor electronice pentru fitness și totodată din domeniul wearables care, în timp ce eram la UNTOLD, cel mai mare festival de muzică din România, îmi apare pe feed-ul de Facebook că tocmai au postat:
Cu următorul copy:
Shoutout to everyone breaking daily step records at music festivals.
What step club are you in?
🩴 10k
👟 20k
🪩 30k
🫠 40k
Și așa e! Eu, tot la UNTOLD, dar anul trecut, am făcut puțin peste 40k de pași într-o singură zi :), anul ăsta recordul fiind de 31,624 pași. Good job, Fitbit, good job!
Context bun, care să ajute brandul, iar postarea s-a și nimerit să fie făcută când eram eu la un festival, însă vara sunt și cele mai multe festivaluri, astfel că postarea este una contextuală, aka „de sezon”.
Astfel de postări, mai exact cele contextuale, vin către fanii și urmăritorii brandului cu o informație pe care aceștia o caută în acel moment, rezultatul fiind acela de a avea o conexiune mult mai puternică a brndului cu urmăritorii săi și invers (și cu siguranță că și mai mulți oameni, datorită acestui tip de postări își vor aduce amnte de un brand anume inclusiv pentru că au văzut ACEA postare ÎN ACEL MOMENT considerat drept unul perfect.
La cât mai multe postări contextuale, dragi branduri!