De ce contează evenimentele în offline + despre Social Media Summit 2015
Sursa foto: www.facebook.com/RevistaBiz
Ieri a avut loc ediția din acest an a evenimentului Social Media Summit București, organizator fiind Biz (pe site găsiți mai multe articole interesante).
Un eveniment reușit, cu speakeri bine aleși.
Cel mai mult mi-au plăcut prezentările făcute de Vlad Tăușance (a vorbit despre campania lui Klaus Iohannis, reușite, concluzii și statistici), Chinezu (care a ieșit pe locul 1 în topul 10 al bloggerilor cu care agențiile au colaborat în 2014), Cristian Manafu (a vorbit despre Dark Social), Mugur Pătrașcu (a spus despre Social Media Manageri), Alex Negrea (Facebook, știți voi) și Costin Cocioabă (despre blogosfera în România, cu statisici).
Evenimentele în offline mi se par extrem de importante pentru un blogger din mai multe motive, printre care:
– cunoști oameni noi;
– te întâlnești cu cei pe care-i cunoști și în offline sau doar în online;
– te întâlnești cu persoane influente din domeniul care te interesează;
– apuci, pe lângă prezentări, să vorbești cu cei prezenți la eveniment;
– înveți lucruri noi;
– îți concretizezi unele lucruri pe care le știai deja;
– îți faci noi legături;
– începi să-ți schimbi părerea (în bine de cele mai multe ori) despre evenimentele organizate în astfel de scopuri;
– aștepți să participi din nou 🙂
– începi să devii dependent de ieșiri cu oameni faini.
Câteva concluzii de la SMS București 2015:
– Conținutul trebuie să fie mai puțin și mai bun.
– Marea filozofie (în ceea ce privește activitatea, în mare, de social media) este să gândești ca un designer: întreabă lumea.
– Reacționează rapid!
– Stabilește un deadline! Scopul este la fel de important.
– Gândește pe termen lung! (Alex a avut o frumoasă prezentare pe tema „Cele mai populare mesaje publicate pe paginile de Facebook din România în 2014” – urmează să apară și e-book-ul).
– Cu muncă de cinci minute nu poți să ai reach organic.
Ne vedem și în 2016! Despre ediția de anul trecut.