A rămas o lună până la Webstock
O lună ne mai desparte de Webstock, unul dintre evenimentele mele preferate, dar şi cel mai mare de social media din România.
Până pe 1 septembrie se mai pot înscrie proiectele şi campaniile în cadrul Webstock Awards, într-una din cele 12 categorii ce vor fi jurizate de un grup de practicieni în domenii precum marketing, comunicare, digital, social media şi mobile.
Categoriile acestei editii sunt:
– Publishing;
– Utility;
– Visual;
– Blogging Campaigns;
– Special Projects;
– Facebook Applications;
– Bloggers Projects;
– Mobile Applications;
– Corporate Blogs;
– Innovation;
– Social Campaigns in online;
– Video blogging.
Nu mai puteţi participa dacă aţi făcut-o cu acelaşi proiect în cadrul editiilor precedente Webstock Awards, iar un proiect poate fi înscris doar într-o singură categorie.
Jurizarea are loc între 3 şi 8 septembrie, iar notarea finală între 9 şi 19 septembrie.
Programul include conferinţe, sesiuni de „Pro-blogging„, „Creativity in Social Networks”, „Digital PR„, „Social Media Marketing„, „Monetization” şi „Development„. Poate fi găsit AICI.
Despre ediţia de anul trecut am scris AICI. Mi-a plăcut mult! Vin oameni importanţi din domenii precum marketing, comunicare, social media, PR, dar şi mulţi bloggeri, motiv bun să-ţi faci noi conexiuni.
Sunt pentru al doilea an consecutiv blogger acreditat. Ne vedem la eveniment! 🙂