LIVIA IUȘANDigital & Music Enthusiast

De ce să mizăm pe Twitter în 2014

56th Grammy's

Music has the power to bring people together like nothing else in this world.
Music warms us. Music unleashes us whoever we are and whoever we dream about being.

Aceasta a fost doar o parte din speech-ul gazdei ediţiei cu numărul 56 a premiilor Grammy, LL Cool J. Şi chiar aşa este. Organizatorii au dovedit acest lucru încă o dată.

Concret: ediţia din acest an „s-a consumat” în online în mare parte pe Twitter. Au fost (conform spuselor echipei Twitter) 15.2m (million) tweets pe întreg parcursul galei (asta ţinând cont că în 2011 erau în jur de 75 de milioane de utilizatori ai reţelei de socializare).
De asemenea, cele „mai aprinse” conversaţii au avut loc în timpul prestaţiei inedite a celor de la Imagine Dragons şi Kendrick Lamar: 171,593 (Twitter buzz).

Artista cu cele mai multe menţiuni a fost Lorde, urmată de Beyonce şi Taylor Swift.
Aş mai adăuga şi postările artiştilor, pozele puse de aceştia dar şi aparatul foto din backstage conectat la Twitter, prin care artiştii îşi făceau poze, iar aceastea apăreau imediat pe reţeaua de socializare. De asemenea, la fiecare intervenţie a gazdei era afişat hashtag-ul oficial: #GRAMMYs.

AICI aveţi articolul postat pe blogul Twitter, articol ce mi-a folosit ca sursă. 🙂

Cum vi se pare această tactică, având în vedere că la noi Facebook încă primează în toate domeniile?
Site-urile din străinătate sunt mult mai active pe Twitter decât pe Facebook. Exemplu: Billboard (aproximativ: Twitter – peste 10 postări pe zi / Facebook – mai puţin de 5 postări pe zi), loc de unde primesc şi mai mult feedback.
Personal aştept să trecem şi noi la acest nivel, cât mai curând!

Tags: , ,