LIVIA IUȘAN.ROMusic Streaming + Music Business

Ce îmi doresc de la industria muzicală în 2019

La finalul anului trecut am scris un articol (destul de lung, dar care merită citit) despre cele mai importante lucruri care s-au întâmplat în industria muzicală în 2018, atât la nivel internațional, cât și în România.

M-am hotărât ca la începutul anului să notez câteva lucruri pe care mi le doresc pentru industria în care activez, lucruri pe care o să le urmăresc și pentru care o să revin și cu rezultate, detaliate probabil tot la finalul anului acesta. Așadar:

1. Ca artiștii să scoată și mai multe albume;

Sunt de părere că nu ai cum să cunoști un artist doar ascultându-i actualele piese din topurile de pe streaming/radio etc. Albumul este cel care îi oferă credibilitate unui artist.

2. Să se vândă și mai multe albume;

Îmi doresc ca din ce în ce mai mulți pasionați de muzică să devină și colecționari și, de asemenea, să avem vânzări de albume de peste 400,000 de exemplare (număr la care în 2018 a ajuns în Statele Unite ale Americii doar Eminem cu cel mai recent album al lui, „Kamikaze”).

3. Să crească industria de streaming audio;

🙂

4. Să avem asocieri între branduri din ce în ce mai neconvenționale.

Colaborarea dintre Pepsi și Vama din 2016 încă mi se pare una dintre cele mai tari experiențe muzicale oferite în România: să mergi la un concert Vama în București, pe la jumătatea lui să te întrebe trupa dacă vrei să mergi cu ea departe de locația în care ești acum și să ajungi fix în Vama Veche pentru a continua concertul. Oare ce ți-ai putea dori mai mult de la un eveniment live? 🙂

 

Ți-a plăcut articolul?
Nu uita să-i dai share ca să afle și prietenii tăi!

Tags: , , , , , ,

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *